dag me lisa och astrid!

Hellu

Idag har jag varit med lisa och astrid på stan :))
vi gick typ runt på massa affärer och åt milkshake och sen gick vi till the phone hous och kollade på mobiler börja det tjuta.
Det var brand larmet och det tjöt och tjöt till slut var det nån röst som ba vikigt medelande viktigt medelande det har utlöst en brand ilokalen ta första närmsta ut gång och använd inte hissarna.
Sen tjöt det igen och sen sa han det på engelska.
Det var lite läskigt men det var typ falskt!

Sen gick vi typ och åt på frassen pommes!
Sen hem till lisa där gårma vi framför datan och ag gjorde håret på dom :))


 LISA!:))<33


 ASTRID :))<33



      Milkshake!                      Frasses!
    


/petra

Kommentarer
Postat av: Lisaah

Såå sjukt roligt det var! (:

Jag borde skicka bilden på mig när du sminkade mig XD (: <33

Det blev ju riktigt fint XD (: (NOT) <33

Tack för dagen gummsorna ! (: <33

2010-03-28 @ 18:48:51
URL: http://lisaahlundberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0